?

Log in

If I dont remember it, It never happened [entries|archive|friends|userinfo]
just a fool for you

[ website | myspace ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

let it snow..let is snow...let it snow.... [Nov. 24th, 2005|10:51 am]
just a fool for you
[mood |chipperchipper]
[music |christmas music]

HAPPY TURKEY DAY EVERYONE!

eat lots and get really fat.
linkpost comment

as days go by, the memories remain... i wont let go [Nov. 22nd, 2005|04:24 pm]
just a fool for you
[mood |blankblank]
[music |hawthorne heights]

so i realized that life is too short...we all die too young....and we might as well live it up while we can considering we have no idea when it will all end...

so remember to kiss your parents and loved ones before you leave everyday and tell them you love them for it may be the last time they will hear you say it...

all in all....

Rest In Peace
-Danny Mattlab
-Andrew "Nacho" Cao
-Kiki McBride
-Joseph Hill
-William "Billy" Nigh

you will all be missed....
linkpost comment

like i'll never be the same.... [Nov. 20th, 2005|04:34 pm]
just a fool for you
[mood |confusedconfused]
[music |fall out boy]

so today the mall got shot up....

6 people in the hospital....1 on the verge of dying.....

the shooter was in sam goody...

fatum chris works in sam goody....

i hope he wasnt working today....
linkpost comment

ohh i gotta crush on you....... [Nov. 16th, 2005|05:23 pm]
just a fool for you
[mood |i have to poop]
[music |senses fail]

ok sooo me and the MR. TAYLOR SWOVELAND are now official. i like that boy o so much....hes so great....

so yesterday me and gaia went and looked at the apts that we are moving into after we grad....i cant wait im sooo excited. they are sooo adorable adn when i see them they just make me soo happy. like holy cow. they are all artsy and cute and i totally cant wait. woop. haha so yeah. umm well...

my g unit is having her tonsils out today. i am sad for her but am about to bring her some mashed potatos and ice cream. haha cuase im jsut the best friend ever. i love my skank.

so umm everybody sears is for queers. they cancelled my interview that i had for today and siad they hired someone else. they suck balls and i hate them....

to my drewski....cant wait til the 25th so we can hang out and go shopping...hahah itll be rad and im gonna call work and tell them i have a cold and cant make it. woot cant wait til you dye your hair so we can take that rad picature...i love you!

thanksgiving is next week and im sooo excited for the food. so i can be fat....cause i love it....

i just farted..

ok well im done now.. it stinks....charles i love you and we are getting married.

ok peace
linkpost comment

everytime i feel this inside...i dont wanna be the one who...... [Oct. 17th, 2005|02:57 pm]
just a fool for you
[mood |irateirate]
[music |acceptance]

omg so i totally forgot about this shit cause my space is taking over everybody...fuck myspace im doing the journal thing again. wow well lets see last time i wrote it was about spencer and yeah me and him were done a long time ago. dont get me wrong i still love the kid to death but it was yeah we'll just leave it at that. haha so yeah well umm we went through the summer and now im a motha fuckin SENIOR! woop. haha yeah umm well....

the summer was amazing. partyin and drinkin and smokin and all the above. hell yeah it was rad as fuck. GAIA i love you! haha yeah we were party animals....but not all the experiences were good to look back on. as you know we all make mistakes and yes i did make a few more than normal this summer but o well what's in the past is in the past. haahah

so now we are movin on into the 2005-2006 school year and we are 2 months into it and its great cause its going by soo fast and i just wanna graduate. haha...cant wait till its all over! ugh.

so the new boy for now is MR. TAYLOR SWOVELAND. and i really like that boy alot. yeah well we arent officially dating but im sure that soon we will be. so yeah alright well thats about it. im sure not many are gonna read this but i dont care im posting it anyways. haha alright well peace out dog.

o and by teh way kerstin....i am very irate at these tomatoes!
linkpost comment

ill wait for you...but i cant wait forever... [Apr. 4th, 2005|07:01 pm]
just a fool for you
[mood |confusedconfused]
[music |hawthorne heights]

okay so um on here i just like to vent about shit thats going on. so here goes...

so me and this guy spencer are "dating" and i mean im not really sure if we are or not but evan tells me we are so i guess we are. anyways and so me and him didnt talk for awhile. like it wasnt a big deal cuase we were both all busy and shit and had stuff going on so it was a big problem. and then i come to find out that this pirate bitch likes him and is telling people that they are dating. which makes me mad of course but im not even supposed to know about it so i cant exactly say anything so i just sit there with my mouth shut hoping it would just blow over. and then a couple days later i find out that shes telling people that they made out and hung out all weekend and she spent the night at his house and that im just jealous becuase they are dating and me and him arnt. so now im really pissed about this but i havent talked to him about it yet cause i want to do it in person and havent had the chance to. so hopefully tonight ill get that chance. but if not tomorrow for sure cause we already have plans to hang out. but okay so thats my ventness for today. ill be sure to write back with what happens. loves.
link9 comments|post comment

This is your freedom in a life of fallacy... [Mar. 5th, 2005|03:58 pm]
just a fool for you
[mood |sadsad]
[music |from autumn to ashes]

i just wanted to say........

GOODBYE CHARLES! I LOVE YOU AND IM GOING TO MISS YOU SO MUCH!
link2 comments|post comment

its too early for that breakfast...the moonlight is not yet gone! [Mar. 2nd, 2005|02:28 pm]
just a fool for you
[mood |hungryhungry]
[music |vicci martinez]

so yeah i totally havent been on this thing in a long time. funny so im totally gonna start this shit again. its gonna be rad. so anyways wow so much has changed since ive last been on here. wowza...

so me and tj broke up awhile ago. but yeah so its been a long time. and me and him are still friends and everything but yeah it was a rough between us for a bit. but hes going back to school now and i hope that he sticks with it and id realyl like to see him succeed.

charles is moving away to california soon and that makes me very sad. he needs though and i hope that when he comes back his life will be settled down and he will actually be able to do something and life happily. im gonna miss him alot.

theres a new boy on the list of mine. hes so rad and i just like him alot. and hes prob the funniest guy youll ever meet. hes really nice too but only if you get on his good side.

i love nicole, roxy, gaia, danielle, and kristina. you my girls. we need to have another gals night again soon cause we just have so much fun together. danielle you are for sure coming this time and we arent gonna have any of the drama we had last time.

heather baby i miss you and i want you to come home real soon. but yes i totally recruted someone to live with us in seattle when you move back and we are totally gonna open a restaurant and its gonna be called the polka dot and the waiters are gonna be on roller skates and wear poodle skirts. its going to be fun i promise.

okay thats all for now. live journal kinda does suck unless you have something really interesting to say. and i never do so eh shit happens! haha toodles!
link4 comments|post comment

no last kiss and no regrets; you don't deserve good bye. [Dec. 29th, 2004|01:45 pm]
just a fool for you
[mood |boredbored]
[music |from autumn to ashes]

well lets see. i was just so bored that i felt like coming to update this shit.

so well not much has changed.

me and tj are going out and thats really good cause i really like him a lot.

im bored and so thats about all for now.

p.s. i need a job really bad.
link1 comment|post comment

ooooooooooooooooooooooooooooo........yyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh QUACK!!!! [Dec. 15th, 2004|08:17 pm]
just a fool for you
[mood |boredbored]
[music |nicole and evans slobber in eachothers mouths]

hah only nicole would get the subject part but it's cool so anyways..i dont normally go on here anymore.. its pretty lame but its okay...josh goes on here and he is cool so if you are reading this then...JOSH I LOVE YOU AND YOU LIVE IN EL POPO AND THATS SOOOOOOO RAD IM STILL WAITING FOR MY NAME TAG...I WANT IT TO SAY K MONEY!!!hah so anywyas...

well me and charles are on good terms now...p.s. in the last entry..the boy who was being dumb..was charles..if you didnt know..but its cool now..

we worked out our differences and now we are friends again...and yesssssssssssss...ummm yeha this is really shitty so imma go now and chat at people online..FUN!!!
link4 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]